האם ניתן לבצע משלוח מהיום להיום?
כמובן! אנו ב"שוק אבו לבן" רוצים שתקבלו את המשלוח הכי מהר שניתן.
אנו מקבלים הזמנות מהיום להיום, בכל יום!!! (ראשון עד שישי) לאזור החלוקה שלנו!
ניתן לבצע הזמנה מהיום להיום בימים א-ה עד השעה 10.00 ולקבלה באותו היום.
וביום ו' עד השעה 09:00.
טווחי הזמנים למשלוחים לבחירתכם:
- 9:00-14:00
- 15:00-18:00
מהי עלות המשלוח?
ההזמנה מעל 200 ₪ משלוח חינם,
עלות המשלוח הינה 20 ש"ח להזמנה מתחת ל- 200 ש"ח.
מהי עלות המשלוח?
ההזמנה מעל 200 ₪ משלוח חינם,
עלות המשלוח הינה 18 ש"ח להזמנה מתחת ל- 200 ש"ח.
האם אני צריך להיות בבית כדי לקבל את ההזמנה?
אין צורך להיות בבית בעת קבלת ההזמנה. השליחים שלנו יכולים להשאיר את המשלוח בבטחה מחוץ לדלת ביתכם.
מדוע סכום הקנייה הוא רק משוערך ולא סופי?
עיקר המשלוחים ב"שוק אבו לבן" מבוססים על מוצרים שקילים. לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים.
לאחר ליקוט המוצרים לסל ביום המשלוח. המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך ליציאת הרכבים לבתי הלקוחות ורק אז מתקבל סכום הקניה המדויק.
באיזו דרך מגיע
המשלוח ובאיזו אריזה?
המשלוח שלנו מגיע באמצעות שליח אדיב, ארוז בקרטון סגור ומסודר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.
מה ניתן לעשות במידה ויש לי טענה כלשהי לגבי המשלוח?
אנו עושים את מירב המאמצים הקיימים כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר ושאתם כלקוחותינו תהיו מרוצים. במידה ובכל זאת יש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה למוצרים המסופקים או אי שביעות רצון מהמוצרים- אנחנו כאן! יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ, במייל או בטלפון עד 24 שעות לאחר מועד האספקה כדי לפתור את התקלה במהירות האפשרית.
נציג שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההשלמה ו/או ההחלפה ו/או ההחזרה של המוצר וכן את החיוב/הזיכוי הכספי למזמין.
האם התוצרת כשרה?
כן. הירקות והפירות הינם בהכשר ובהיתר מכירה, בהשגחת הרבנות אור יהודה.
כיצד מתבצע תשלום באתר?
תשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד.
החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים וסיכום הקניה.
האם הקנייה באתר מאובטחת?
האתר שלנו בטוח לרכישת מוצרים טריים ואיכותיים באינטרנט. תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.
הסליקה מאובטחת ומתבצעת ע"י חברת קארדקום בע״מ.
יש לי שאלה והתשובה לא מופיעה כאן, מה עליי לעשות?
לכל שאלה- ולמענה מיידי- אנחנו כאן! ניתן לשאול אותנו שאלות ולקבל תשובות באופן מיידי בוואטסאפ 050-4485588 או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם